Με τις ψηφιακές υπηρεσίες να αποτελούν πλέον βασικό πυλώνα επιχειρηματικής λειτουργίας και ταυτόχρονα να χρησιμοποιούνται μαζικά από τους καταναλωτές, οι επιχειρήσεις καλούνται να πραγματοποιούν συστηματικό έλεγχο της ποιότητας του software που παράγουν.
Πώς διασφαλίζεται η ποιότητα ενός software, ενός παραγόμενου λογισμικού; Αρκεί μόνο να δουλεύει η «βιτρίνα του», δηλαδή η ψηφιακή υπηρεσία που λαμβάνει ο τελικός χρήστης; Αρκετά χρόνια πριν ίσως, τώρα πια όχι, καθώς οι επιχειρήσεις (ανεξαρτήτως κλάδου που δραστηριοποιούνται) μετατρέπονται σταδιακά σε software οργανισμούς. Μια εξέλιξη που επισύρει και νέες παραμέτρους αξιολόγησης ενός λογισμικού.
Πόσο ασφαλής είναι ο κώδικας που έχει γραφτεί; Μπορεί εύκολα και γρήγορα να συντηρηθεί ή να εμπλουτιστεί προκειμένου να εξυπηρετήσει επιπλέον ανάγκες; Ποια είναι η αρχιτεκτονική του; Τα παραπάνω είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που καλούνται να απαντήσουν σήμερα οι επιχειρήσεις, καθώς η ψηφιακή τεχνολογία είναι κρίσιμος πυλώνας της λειτουργίας τους.
Ο έλεγχος της ποιότητας του λογισμικού δημιουργεί πολλαπλά οφέλη για τις επιχειρήσεις, όπως συμφωνούν ο Γιάννης Κανελλόπουλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Code4Thought και ο Γιώργος Μαρίνος, επικεφαλής ψηφιακού μετασχηματισμού της Εθνικής Τράπεζας, που φιλοξενούμε σε αυτό το podcast. Η πρώτη (Code4Thought) ειδικεύεται στην πραγματοποίηση ελέγχου λογισμικού των επιχειρήσεων, η δεύτερη (Εθνική Τράπεζα) αποτελεί έναν από τους οργανισμούς στην Ελλάδα που έχουν προχωρήσει στον απαραίτητο έλεγχο.
Οπότε, τόσο ο Γιάννης όσο και ο Γιώργος, έχουν να μοιραστούν μια πολύχρονη εμπειρία στο συγκεκριμένο πεδίο. Και για τους δύο ο έλεγχος της ποιότητας του λογισμικού είναι μια συνεχής προσπάθεια, που απαιτεί συνέπεια και καλλιεργεί μια νέα, πολύτιμη κουλτούρα στις επιχειρήσεις. Ένα έμμεσο όφελος που προκύπτει, εξίσου σημαντικό με τα άμεσα οφέλη του ποιοτικού ελέγχου, όπως η δυνατότητα για γρήγορο λανσάρισμα ψηφιακών υπηρεσιών, η αξιοπιστία τους και η ασφάλειά τους.
Πατήστε το play για περισσότερα.